Wat wil robbie williams zeggen met dit liedje? Ik snap de tekst niet.

Robbie Williams - Feel

http://www.youtube.com/watch?v=p9M0VWyfDx0

Toegevoegd na 8 minuten:
Maar, bedoelt hij dus dat hij de echte liefde nog niet heeft gevonden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
7K

Antwoorden (3)

Op deze site staat het zo;

Kom op mijn hand, ik wil contact met de levende
Niet zeker dat ik begrijp deze rol heb ik gekregen
Ik zitten en praten met God, en Hij lacht op mijn plannen
Mijn hoofd spreekt een taal die ik niet begrijp

Ik wil gewoon het gevoel, echte liefde vult het huis dat ik woon in
Want ik heb te veel leven, stromend door mijn aderen, ga afval
Ik wil niet sterven, maar ik ben niet enthousiast over de woon-of
Voordat ik verliefd, ik ben de voorbereiding te laten haar

Bang mezelf te doden, dat is waarom ik Keep On Running
Voordat ik ben aangekomen, ik zie mezelf komende
Ik wil alleen maar echte liefde voelen vul het huis dat ik woon in
Want ik heb te veel leven, stromend door mijn aderen gaan afval
En ik moet voelen, echte liefde in het leven ooit na, ik kan niet genoeg krijgen

Ik wil gewoon het gevoel, echte liefde vult het huis dat ik woon in
Ik heb te veel liefde, stromend door mijn aderen, naar afval
Ik wil gewoon het gevoel, echte liefde in het leven ooit na
Er is een gat in mijn ziel, zie je het in mijn gezicht, het is een echte grote plaats

Kom op mijn hand, ik wil contact metde levende
Niet zeker dat ik begrijp deze rol heb ik gekregen
Niet zeker dat ik begrijp, niet zeker of ik begrijp

Toegevoegd na 4 minuten:
Hij wil alles voelen, vandaar ook 'Feel'.
Hij wil het leven en de liefde voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord is ook de meest logische antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel de slechtste vertaling ooit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slechte vertaling zeg!
Hij zoekt naar 'echte' ware liefde, hij wil echte liefde voelen, hij heeft veel liefde in zich die hij wil geven aan het ene speciale meisje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tekst van het liedje komt op mij persoonlijk over als een zoektocht naar een bepaald gemis in zijn leven. Voor mijn idee is het vanuit hem een soort schreeuw naar buiten om datgene te zoeken. Of het nou over liefde of het huis gaat waarin hij leeft, hij mist iets. Hij wil alles echt voelen, (I just want to feel) en blijkbaar voelt hij dat nu dus nog niet.

Zelf (als christen) denk ik dat het 'gevoel'dat hij mist God is. Dat kun je door de teksten van zijn andere nummers (bijv: bodies, zie bron) heen ook zien.