heeft iemand instrumentaal Jungle druk (van de baseballs en/of cowboys en indianen (kom pak je lasso maar), of weet iemand hoe ik die kan maken?

Ik heb voor een optreden die 2 liedjes nodig in instrumentale versie, alleen kan ze helemaal nergens vinden. wie kan mij helpen?

B.v.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik kan wel gitaar en misschien bas en drums van jungle drums voor je inspelen en als mp3 naar je opsturen, is niet geweldig maar als het erg nodig is wel iets? Mocht je behoefte bij hebben: iremier@hotmail.com