Hoe heet dit liedje?

Spoel door naar 4:06. Hoe heet dit liedje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar spoelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doorspoelen naar 4:06, want dan komt er een liedje die ik wil weten.

Het beste antwoord

Wat is de bedoeling en waar is de link van het filmpje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bedoeling is wat de liedje heet, als je het naar 4:06 doorspoelt. Ik wil graag de naam van het liedje weten.
Maar het filmpje staat er toch gewoon bij? Of kun je dat niet zien? Nou, wat het ook is, de link is: http://www.youtube.com/watch?v=1g250up2SsY&feature=player_embedded en dan moet je doorspoelen naar 4:06..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon op start drukken en doorspoelen naar 4.06, is niet moeilijk hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het al, het heet ''do about it''.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is het

Andere antwoorden (1)

Volgens shazam is dit girlicious met maniac