Goeie bands

Weet iemand een band die kwa muziek veel op snow patrol en lifehouse lijkt? Hun muziek vind ik echt mooi en zou leuk zijn als ik meer van zulke bands vind..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (6)

Een van de beroemdste rockbands van dit moment zijn de Foo Fighters, ik luister ook wel is snow patrol en lifehouse. De Foo Fighters hebben net een nieuw album uitgebracht, Wasting Light. Je kan 'Walk' is luisteren, een van de beste nummers op het album. Andere grote hits zijn Everlong, Best of You, Learn to Fly en Wheels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad niet verkeerd om eens lekkere relaxte rock (ik noem het daarom altijd RR) te beluisteren en te genieten zoals het hoort !! Náást deze bands vind ik Pearl Jam wel wat weg hebben en komt in de buurt van dit genre .

Lekker een live optreden zien ?

http://www.youtube.com/watch?v=AFVlJAi3Cso

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iTunes store heeft de leuke functionaliteit dat je kunt kijken wat andere mensen die een album kochten, nog meer leuk vonden. Als je een album van Snow Patrol selecteert, krijg je als resultaten o.a. My chemical romance, Damien Rice, The Script, Rob Thomas, REM...
Probeer het zelf maar eens, dan kun je meteen naar de nummers luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Spotify kun je voor bijna alle artiesten bands vinden die aan elkaar gerelateerd zijn.

Zie de afbeeldingen voor de snow patrol en lifehouse.

Zelf denk ik dat The Fray wel bij jouw smaak in de buurt komt.

Ps spotify is gratis en kun je gewoon downloaden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande site kun je zien wat mensen die Snow Patrol / Lifehouse leuk vinden, nog binnen dat type muziek leuk vinden. Hieronder heb ik even duidelijk neergezet wat hier uit kwam. Misschien heb je er wat aan. :)

Muziek soortgelijk aan...
Snow Patrol: Lifehouse:
- The Reindeer Section - Daughtry
- Coldplay - Jason Wade
- Tired Pony - The Calling
- The Fray - The Fray
- Keane - Vertical Horizon
- Athlete - Goo Goo Dolls
- The Killers - Dishwalla
- Travis - Augustana
- Stereophonics - Howie Day
- The Script - 3 Doors Down
- OneRepublic - Switchfoot
- Kaiser Chiefs - OneRepublic
- Editors - The Script
- Razorlight - Five for Fighting
- Starsailor - Snow Patrol

Als je zo kijkt zie je dat in beide meteen The Script en OneRepublic terug komen.
Je moet maar eens de links bekijken, je ziet dan ook meer bands. Er zit vast wat voor je tussen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
COLDPLAY (l), the fray en ik bne zelf ook fan van snow patrol en die soort muziek !