Welke franse radiozender is wel een leuke opwarmertje voor de vakantie?

We willen tijdens onze vakantie in Juli een leuke zender met muziek en nieuwsuitzendingen. Wie o wie kan ons helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je Franse muziek of maakt het niet uit?

Het beste antwoord

radio nostalgie.fr. Daar draaien ze Franse en Engelse liedjes door elkaar. Ik heb even een link toegevoegd met de frequenties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Radio Nostalgie is een leuke zender met mooie oude franse chansons maar tussendoor ook andere engelse muziek, en elk uur nieuws. Als je de frequenties wilt weten kun je dat door deze link aan de klikken:

http://www.nostalgie.fr/radio-421/frequences-444/frequence/

P.s. Een fijne vakantie in Frankrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cherie fm!! Luister ik altijd. Of virgin radio en idd nostalgie. Nrj is ook wel leuk maar dat is wel erg veel engels..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik in Frankrijk was luisterde ik altijd Lille2. Is ook op internet te vinden.