wat is een redelijke stage piano (met gewogen toetsen) om door de lussen naar een gitaar versterker?

dus zonder interne boxen, voor max 300 euro 2dehands.

in de herkansing, zelfde vraag is hier al gesteld maar nog zonder antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb niet veel ervaring met stage piano's maar wel met www.synthforum.nl

Daar gaat je vraag zeer op zijn plaats zijn en waarschijnlijk een goed antwoord krijgen. Daar lopen talloze mensen rond die hier veel ervaring mee, en kennis over hebben. Succes met de keuze!

(Ikzelf heb trouwens een Roland EXR7 en die doet 't prima op mijn Spider guitar amp. Maar dat is dan ook mijn enige ervaring :) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je deze vraag beter op het forum van een website waar ze deze spullen verkopen kunt stellen want als je een tweeddhandswilt heb je daar meer kans op een reactie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yamaha p-155