hoe kan ik muziek op mijn ipod zetten zonder kabel?

ben kabel kwijt en wil geen nieuwe kopen.

Toegevoegd na 34 seconden:
heb een windows computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Via internetverbinding dan ga je toch gewoon op iemand zijn internet en download je toch muziek.
Moet alleen wel iemand toevallig een onbeveiligde internet hebben
Een andere manier is er niet.

Waarom makelijk doen als het moeilijk kan.
Ik snap niet dat je geen kabel wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

via bluetooth met een ander apparaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa klopt het kan alleen met andere ipods,iphone of ipads die bluetooth hebben !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan altijd nog een app downloaden met muziek alleen kan je dan niet buiten bereik van wi-fi de muziek luisteren!
bijv. - youtube
- 4shared
Een kabel kost een paar euro!! En hoe wil jij m opladen zonder kabel??? Muziek kan je er niet zonder kabel opzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan!!!! jailbreak hem en download via cydia: mxtube dan kun je filmpjes via youtube downloaden(muziek dus)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een jailbreak kin jr zooooo veeelll ik heb dat nu al een jaar ofzo en het is geweldig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je jailbreakt heb je geen garantie
meer !
maar je kan het tog alleen met bepaalde versies?
ik heb een verdere versie van men ipod dus ik kan jammer genoeg niet meer jailbreaken !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor jailbreaken moet je de iPod toch aansluiten aan de pc? Met een kabeltje dus? En opladen? Ook met een kabeltje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha nee ligt er aan welke ios versie je hebt het kan ook mrt jailbreakme.com dus gedist(weet nue welke ios je hebt maar als nog hoeft geen kabeltje bij elke jailbreak)
En hoe denk je hem op te laden zonder kabel? Via bleutooth? Koop een kabel, de mediamarkt is open vandaag.