Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke band is dit?

Een band met 3 vrouwen. Ze droegen heel kleurrijke kleding, het zag eruit alsof sommige kleding met graffiti bewert was. Het was een redelijk drukke videoclip, die zich (gedeeltelijk?) buiten af speelde.

Ik denk van een jaar of 5 a 10 geleden.
Ze zongen in het Engels, ik denk dat het een soort punkpop was, maar dat herinner ik me niet zo goed.
Ik geloof dat ze een redelijk korte bandnaam hadden, die begon met 'the'.

Geen van bovenstaande dingen weet ik meer zeker, dus suggesties die maar gedeeltelijk kloppen met de beschrijving zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
K3! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ik dacht het zelfde..
Zonder gekheid, ik heb ze een keer unplugged gehoord. Helemaal niet zo slecht hoor.
En Karen..:D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

volgens mij kun je de aanwijzingen een beetje vergelijken met een vrouwenband waar ook een soortement van documentaire is gemaakt geloof dat het the corrs zijn of zo iets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk zelf Abba die had ook 3 vrouwen in een band en voor de rest allemaal muzikanten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat waren geen 3 vrouwen, maar 2 vrouwen en 2 mannen. En zij waren 5a10 jaar geleden al zo'n 20 jaar uit elkaar.
Maar evengoed bedankt voor het meedenken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de mannen leken misschien op vrouwen, althans die zonder baard dan.
Ik denk dat je de groep "The Belle Stars" bedoelt met het liedje Sign of times, de zangeres haar haar lijkt alsof er een spin op haar hoofd zit.
Kijk eens op youtube.com en typ The belle stars in, zoek daarna de titel op, kan nl de koppeling niet kopiëren :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk aan de vrouwenband Bananarama, ik weet niet welk nummer je bedoeld, maar ik heb gewoon maar een link toegevoegd. 3 vrouwen, speelt zich buiten af, was in de tijd van punkpop. Niet alles komtt overeen, dus hierbij een gedeeltelijke beschrijving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the Bangles - Walk like an Egyptian wellicht
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding