Kan iemand mij op goede flamecomuziek wijzen?

En dan het liefste een melancholische hese mannenstem :) Wat zijn bekende namen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Voor de meeste Spanjaarden is Camarón de la Isla (1950-1992) onbetwistbaar de beste flamencozanger die het land gekend heeft. Hij werd begeleid door gitaargrootheden Paco de Lucia en later Tomatito.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ooit ben ik op een dergelijke avond geweest en daar draaide men vaak Jesus de la Rosa.

Luister/kijkt U zelf !

Muzikale groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paco de Pena is een bekende flamencogitarist.

Toegevoegd na 2 minuten:
Paco Pena moet het zijn.