Ik ben op zoek naar *goede* Franse rapmuziek. Aanraders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
12.9K

Het beste antwoord

La Fouine
Rohff
Booba
Mister You
TLF
Disiz la peste
En uiteraard Sexion D'assaut en Colonel Reyel die hierboven al zijn genoemd.
Ik heb zelf kort in Frankrijk gewoond en ben er zo ook van gaan houden. Mijn tip is daarom, dat als je een beetje op de hoogte wil blijven je online Skyrock kunt luisteren. Dat is een Franse hiphop/r&b radiozender, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thankx voor de tip

Andere antwoorden (9)

Manau
http://www.youtube.com/watch?v=4NRqSrPTPv8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Manau is idd erg goed. Ken hetn og van vroeger. Luisterde het vroeger erg vaak!
Bedoel je met Franse uit Frankrijk afkomstige, of zou het ook Franstalige rapmuziek mogen zijn? Dan kan ik namelijk Mc Solaar aanbevelen. Hij is een uit Tsjaad afkomstige Senegalees en rapt in het Frans.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Mc Solaar niet te vergeten +
ja die met songfestival.naam vergeten maar uber muziek

Toegevoegd na 23 seconden:
je weet wel met sieneke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sexion d'assaut ofzo!! Super
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sexion dassaut ja. En zoek ook es colonel - celui is nu heel populair in frankrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saian Supa Crew
Supreme NTM
Neg Marrons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet in het Frans, maar wel van Franse bodem: Erik Truffaz, jazz trompettist en rapper, klik Preview in http://www.last.fm/music/Erik+Truffaz/_/Bukowski+(Chapter+1)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
k-maro :)
http://www.youtube.com/watch?v=iE41bemIrKM&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Matt pokora
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Dat is een singer-songwriter. Hij rapt helemaal niet!