Is er een site voor het downloaden van liedjes meteen naar je iphone 4

Dus dat je op je iphone naar die site gaat endat je dan meteen kan downloaden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ja, de itunes app volgens mij. Anders niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Apple zorgt ervoor dat e enkel vanaf iTunes dit kan doen (dus wel kopen vanuit je iTunes op je iPhone)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Downloaden kan wel, dat kan van iedere site waar je MP3tjes op vind. Afspelen kan ook maar opslaan kan niet. Je kunt ze dus niet aan je bibliotheek toevoegen en offline gebruiken.

Dat kan alleen met de iTunes app, dat kost geld en ik denk niet dat dat dan is wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar alleen in Itunes kan je dat!