welk speakersysteem is het best?

prijs maakt niet uit, ik wil goede bass maar ik weet niet welke het beste is. ik wil kiezen uit deze:
Logitech Z506
Logitech X-530
Logitech Z523

ik vind bass dus belangrijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ik zou de Z506 nemen, die is 5.1 en heeft overall het meeste vermogen, en de sterkste subwoofer
De Z523 heeft iets meer vermogen in de normale boxjes, maar is maar 2.1 en heeft veel minder vermogen in de subwoofer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb een MJ Acoustics reference 200 als subwoofer, veel beter zal bass nooit worden.

Maar als ik moest kiezen tussen de types die je noemt, zou ik de 530 nemen. Deze is maar een tientje duurder en heeft meer mogelijkheden dan de iets goedkopere modellen.
13 jaar geleden
Daar kunnen we je eigenlijk geen echt goed advies over geven. Alleen jij boort muziek zoals je 'm wil horen en dan is een speaker geteem heel erg persoons- en smaak gebonden. Eigenlijk zou je een demonstratie moeten vragen van alle 3 de systemen.

Maareh... Als je voor kwaliteit gaat zijn er weinig systemen zo goed als die van Bose.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeef me de spelfoutjes... Het is nog vroeg.
ga voor Bose Subwoofer enzo
altijd goeie kwaliteit