Bezoeken jullie dit jaar muziek festivals?

En zo ja, welke? Ook in het buitenland?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja ik ga lekker naar lowlands dit jaar..... Ik ga niet naar iets in het buitenland ben tevreden met Nederland......

Dranouter folkfestival in... Dranouter:)

In Rotterdam is 16 tm 20 juli een muziekfestival in het Sidelingepark Overschie

Nee, ben een ouwe man aan het worden he, als ik naar concerten ga heb ik tegenwoordig ook nooit meer veldkaarten, ik trek dat niet meer. Ik heb het wel gedaan hoor; werchter, goffert, north sea jazz...... meest uiteenlopende.

Nee.

Na één keer 'Tros Muziekfeest' heb ik het voor dit jaar weer gehad...

Ik ben afgelopen weekend naar Concert at sea geweest. Een toppertje!!! En elk jaar de Flakkeese dagen met plaatselijke bandjes

Afgelopen weekend naar Concert at Sea geweest Binnen kort misschien naar Pinkpop Classic En Appelpop in Tiel

Ik vind het Kwakoefestival in de Bijlmer elk jaar weer supergezellig met leuke muziek, sport en lekker eten en drinken. Verder altijd de Dias Latinos in Amersfoort en in dezelfde stad het festval Etcetera Lastrada.

Ik ben dit jaar naar Pinkpop geweest, het was echt geweldig! Als ik er volgend jaar weer het geld voor heb ga ik er weer heen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100