weet iemand waar ik een plectrum kan kopen met ribbels en of ik ook een plectrum met ribbels kan laten maken bijvoorbeeld met me naam erop ofzo??

Toegevoegd na 5 minuten:
en maakt het nog wat uit wat voor plectrum je koopt? bijvoorbeeld voor elke soort gitaar een andere soort plectrum ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou even kijken bij www.plectrum-online.nl die hebben best veel verschillende plectrums en bij www.plectrum-bedrukken.nl kan je plectrums laten drukken......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik vaak een wat dikkere harde plectrum. Hier maak ik snij ik dan met een scherp mes groeven in. Zo maak je je eigen ribbels :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knip ze eens uit oude bankpassen of andere pasjes, duurder materiaal wil niet altijd zeggen beter spelen.