Is er een programma waarmee je muzieknoten kunt plaatsen van diverse instrumenten en het daarna kan afspelen

Ik kan geen noten lezen maar zo spelende wijs lijkt me dat ik het snel eigen maak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Er zijn verschillende versies van Finale. Notepad is de eenvoudigste. De proefversie mag je 30 dagen uitproberen, best de moeite waard dus. De meer geavanceerde versies zijn erg duur, maar hebben vast ook fantastische functies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, finale notepad , moet je volgens mij wel kopen voor een klein bedrag, of een gratis proefversie of kijken of je het ergens kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer mariocomposer eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
melody assistent dit is de proefversie je kan er bijna alles mee er zijn maar kleine verschillen met de koop versie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met noteworthy composer kun je op verschillende regels verschillende noten ingeven voor midi geluiden. zoals piano, gitaar, trompet etc.

http://www.noteworthysoftware.com/composer/order.htm

Hij heeft een proef versie die 30 dagen geldig is.

http://www.noteworthysoftware.com/composer/evaluate.htm

succes.