Ik ben al een tijdje op zoek naar een Lounge bar in of in de buurt van Utrecht.

Dan bedoel ik een bar waar ze Lounge/Downtempo/Chill out muziek draaien. Niet zo'n dure cocktail bar met witte banken en paarse lampen die af en toe een mtv lounge compilatie opzet.

Ik luister bijv naar:

Thievery Corporation
Morcheeba
Air
Amon tobin
Bonobo
Zero 7
Kaya Project
Sneaker pimps
massive attack
Koop
Lemongrass

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, you and me both. Maar dan blijkt Utrecht ineens toch meer provinciestad dan grote stad te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt idd beter in Rotterdam of Amsterdam terecht voor zo'n bar.
Utrecht is meer van de kleinere kroegjes. en gezellige cafe's.
Rotterdam is wat moderner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas :( Maar zal de Site van 't SJU huis ff in de gaten houden de komende tijd, dank voor die tip!

Antwoorden (2)

Misschien dit:

Le Pacha - Shisha, Pool and Live Music Lounge
Plaatspagina
Bemuurde Weerd 39 OZ
3514 AR Utrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LUST in Utrecht, aan de Nobelstraat, een stukje verder dan Janskerkhof.