Hoe krijg je bij een liedje alleen de zang, zonder de muziek?

Zijn daar programma's voor om de zang er uit te rippen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Antwoorden (3)

Er zijn mix programma's op de markt waar je de sporen stuk voor stuk kunt wissen, of een enkel spoor. Maar denk dat het een stuk slimmer is om gewoon naar een muziekband te zoeken van het nummer dat je zonder zang wilt hebben. Want die zijn ook gewoon verkrijgbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op youtube staat ergens een tutorial hoe je dit kan doen met adobe audition is nog verrassend simpel

zoek op accapella version adobe audition
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk ook eens op: http://www.goeievraag.nl/vraag/mp3-bitreeks-filmpje-trekken-audio.12996: