wie weet veel van jazz muziek en weet ook wat goede opnames kwa geluid zijn in die genre

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Hoe verder je terug gaat in de tijd hoe doffer en ruisiger de opnames vaak zijn. Wil niet zeggen dat ze minder mooi zijn natuurlijk! Kijk voor strakke platen naar 'Rudy Van Gelder' opnames. Of voor jongere studio-releases van Miles Davis bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Midnight Blue van Kenny Burrel !!

Heerlijke gitaarjazz met bluesy tintjes.

Bol.com heeft hem zeker weten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Edit: Idle moments van Grant green is ook heerlijke rustige jazz. 'T nummer duurt een kwartier en neemt je ongetijfeld mee naar rustige sferen. Ook heerlijke muziek voor tijdens huishoudelijke klussen enzo.