Welke nummers werden er allemaal gespeeld door Simply red in de Gelredom op 3 december 2010. Farewell tour.

Ik moet voor ckv een verslag maken over dit concert, maar ik weet niet meer precies wat het programma was. Wie weet nog welke nummers er gespeeld zijn? Ik kan er wel een aantal nog bedenken, maar weet iemand toevallig het gehele programma?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik help je wel, je kan de info vinden op de site van Spimply Red, ze brachten van elke live show een live cd op de markt

Toegevoegd na 5 minuten:
t moet nartuurlijk Simply Red zijn :P