Mijn vriend wil graag draaien in een discotheek, hoe kan hij dit het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Eerst veel thuis oefenen! Dan een goeie set opnemen! Die niet langdradig maken! Let op de stijl van je set en de discotheken waar je wil draaien! Dat moet overeen komen. Stuur die op of geef hem af in de disco. Dus korte set maken! Ze hebben geen tijd om een half uur naar een mix te gaan luisteren!
Wat ook goed werkt; maak een eigen opening met een producer oid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je mensen kent. Dus niet per se de eigenaar vd club, maar de organisatie ve feestje. Die boeken meestal zelf de djs.