Met welk programma kan ik makkelijk een beat maken?

Ik zou graag simpele beats maar vooral een bass als mp3'tje maken. Eventueel ook stemvervorming. Gewoon voor persoonlijk gebruik, hoeft geen professioneel muziekprogramma te zijn.

Of is dit toch noodzakelijk?

Ik heb ooit met reason 4 gewerkt maar vind zoiets veel te ingewikkeld.

Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
8.6K

Antwoorden (5)

Fruity loops is een heel makkelijk programma om muziek te maken, en er zitten genoeg handige dingetjes in om geluid aan te passen en te vervormen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het snel reageren! :D
ik heb een programma op mijn computer staan dat heet FL studio 9 , mischien moet je dat eens proberen, iets minder geavanceerd dan de normale beatmakers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mixcraft is erg goed.
Ongeveer hetzelfde als garageband maar dan veel beter, je hebt veel meer instrumenten en effecten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook bedankt, van dat programma had ik nog niet gehoord, ga ik zeker is testen.
ikzelf gebruik magix music maker, daar kan je ook instrumenten mee opnemen maar kan je ook gratis via het progamma meerdere beats downloaden, deze kan je geheel aanpassen , hardere beat of zachtere, zelf kan je ook een heel liedje hiermee maken! het is een best wel simpel progamma om te begrijpen, je sleept gewoon een bar in de timeline en zo maak je muziek en kan je een mooie beat maken! succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad heel makkelijk, op mijn school wordt het gebruikt voor muziek in de eerste klas, dus het is sowieso begrijpelijk (:
Fruity loops is een goed programma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders zeg jij voor de 3e keer fruity loops...
;-)