shareaza is een goed programma, maar dat moet je wel downloaden, hier onder een linkje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen site maar een 'programma' : Frostwire.

Toegevoegd na 1 minuut:
Www.frostwire.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe het via een progamma U Torrent
en haal complete albums binnen 2 minuten binnen via www.isohunt.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar youtube en klik een liedje aan kopier de site in: onlinevideoconverter dan klik je op audio en dan download je de muziek :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je in google intikt "free youtube to mp3 converter" en dan op het eerste klikt, dan moet je dat downloade, maar daarna kan je gewoon alles knippe en plakken en dan heb je het liedje (niet de video!!)