Welke muziek CD MOET je gewoon hebben?

En wat maakt dit album zo bijzonder?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn antwoord: Mylo, Destroy Rock & Roll.. Luister dit album al 5 jaar, maar gaat nooit vervelen...
:-)

Antwoorden (27)

Meat Loaf - Bat out of hell

Grootste meesterwerk allertijden. Mag je gewoon niet missen. Veelzijdig en perfekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Heb ik op plaat.. :-) Erfstuk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb er 2, voor de auto en in huis, dvd ook nog, een must +1
Queen, "the Works", gewoon goeie muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De cd van Immrama... Insight... Als je mystieke ervaringen wilt voelen of wilt groeien spiritueel is deze CD een must...

Toegevoegd op 08-06-2009 21:16:31
Wat is er dan zo bijzonder aan. Het is een binaurale CD...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat een enkele cd ? of gaat dat ook met levels, zoals bij holosync..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Holosync heeft levels inderdaad en is heel duur met alle levels erbij...
Nee dit heeft alle levels in één, dat is het unieke... Je hoort net zoveel als je kunt, elke keer weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik dat nou maar eerder geweten. Dat is inderdaad een stuk goedkoper.
Tenks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er meer over wilt weten, dan roep maar...
Born To Run van Bruce Springsteen

In mijn mening de soundtrack van het leven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn er vele, maar ik noem een voorbeeld.

Artiest: Compay Segundo (Máximo Francisco Repilado Muñoz)

CD: Cien Años de Son

Ten eerste de prijs, die is niet zo hoog, ik zag hem zelf liggen bij Hema voor iets van € 8,99, op bijgaande link is hij net iets duurder.

Ten tweede de muziek. Het gaat hier om Son, dat is een stijl binnen de Cubaanse volksmuziek, je moet er natuurlijk van houden, maar deze CD geeft een goed overzicht voor de beginnende luisteraar wat deze stijl zo'n beetje inhoudt.

Virtuoos vind ik nog zacht uitgedrukt als het op deze musicus (en een aantal anderen uit Cuba) aankomt, waarom, dat zou je eigenlijk zelf moeten horen, google is wat dat betreft your friend, evenals youtube.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stef Bos, maar niet voordat je naar een voorstelling van hem bent geweest. Pas dan een album aanschaffen. Ongelooflijk met hoeveel bezieling, passie en liefde die man zingt. Zo mooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Once Upon a Time in the West - Ennio Morricone

De klassieker der klassiekers onder de soundtracks. Je gaat er telkens weer van tranen. Morricone schreef eerst de muziek, zodat tijdens het filmen de muziek gehoord kon laten worden en zodoende wisten de acteurs in welk tempo ze moesten spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Frank van Amy Winehouse. Ieder nummer swingt!

Tasha's World van Tasha's World (Natascha Slagtand). Om dezelfde reden: ieder nummer swingt!
Antoni
14 jaar geleden
Steely Dan - Aja
Luister vooral naar het titelnummer en Deacon Blues.
Geweldig mooi. Maar zo kan ik nog heel veel prachtige muziek opnoemen.

Het is natuurlijk erg persoonlijk. Ieder zijn smaak.
Ik luister tegenwoordig veel naar smooth jazz en als je er van houdt is Fourplay echt top!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spyro Gyra / Lee Ritenour / The Rippingtons / Bob James / David Benoit / Jonathan Butler / Chieli Minucci / Pat Metheny
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan
Bruce Dickinson - Accident Of Birth

Zeer goede teksten/composities/artwork
Zeer afwisselend (tempowisselingen)

Dit album kwam 2 maanden vòòr het overlijden van prinses Diana uit, maar het lijkt wel of nummer 4 (Taking The Queen) over hààr gaat!

(Voor degenen die niet weten wie Bruce Dickinson is: Dit is de zanger van Iron Maiden. Voor degenen die niet weten wie Iron Maiden is: Dit is een heavy metalband uit GB, zeer groot in de metalwereld!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prodigy - fat of the land
Staat altijd garant voor een bom energie in jezelf, krijg je weer zin om actie te ondernemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Deze doet het bij mij ook nog steeds erg goed.. Narayan vind ik toch wel t beste nummer denk ik...
Pendulum - In Silico.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radiohead - OK Computer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deus - The Ideal Crash
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi album inderdaad, maar ik vond Worst Case Scenario toch iets spannender, jij niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die vind ik een beetje tegenvallen eigenlijk.
Het album 'Viva la Vida' van Coldplay 'moet' je hebben!
Waarom? Dat is niet uit te leggen, dat moet je horen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meat Loaf Bad Out Of Hell.
Grandioos ongeëvenaard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Adele-19

Gewoon TE mooi voor woorden. Ze kan je zo heerlijk meesleuren in haar muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radiohead : The bends
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon

(en/of The Wall natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Niemand In De Stad van De Dijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn er veel die je eigenlijk zou moeten hebben, maar Moon Safari van Air staat toch wel heel hoog op het lijstje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diana Krall, Norah Jones , Sam Cook en de CD van de filmmuziek Habla con Ella van Alberto Iglesias.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
August Burns Red - Messengers

Waarom? Omdat ik het het beste album van de beste band vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
guano apes ze bestaan dan niet meer maar hun muziek is super goed met lekker veel energie erin !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sergio Mendes - Timeless
De titel zegt het al, tijdloos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze willen je hond wel aaien, maar niet met je praten - Roosbeef.
Roosbeef maakt muziek waar je van moet houden.. In mijn vriendengroep is iedereen verdeeld. Sommigen vinden dat ze vals zingt, anderen vinden van niet, en haar teksten zijn meesterlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The cd van Queen, Made in Heaven. Dit is de laatste cd waar Freddie aan meewerkte. Hierdoor hebben liedjes als It's a beautiful day, Made in Heaven, Too much love will kill you voor mij een speciale betekenis!