Wie kent de titel en/of artiest van onderstaand liedje?

Ik hoorde laatst een heel bekend nummer, maar was net te laat om de artiest en titel op te schrijven. Ik herinner me nog wel een paar regels:

‘‘How can you mend a broken heart? ... Ain't no sunshine ...’’

Meestal als ik met dergelijke gevallen te maken heb, zoek ik het op op Google. Deze keer ook, maar ik kwam er niet wijzer uit. Google vertelde me dat het verschillende liedjes zijn, maar dat deze wel gebruikt werden bij de film Nothing Hill.
Toch ben ik 100% zeker dat dit één nummer is :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het liedje heet heet inderdaad "How can you mend a broken heart" maar in de film Notting Hill word het gezongen door Al Green.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bill Withers- Ain't no sunshine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het mischien dit nummer: How Can You Mend A Broken Heart van de Bee-Gees.

http://www.youtube.com/watch?v=N2H2OlJ9JdE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
"How can you stop the sun from shining?" klinkt toch wel heel anders dan "Ain't no sunshine" ......