Muziekvideo ong. uit 2002 gezocht. Help

Ik ben al een paar jaar op zoek naar een muziekvideo die zo'n 8 jaar geleden werd uitgezonden op MTV/TMF.
In de clip zie je een zwerver (vrouw van ong 30 jaar oud) een grote kist aan een ketting voortslepen door een stad. De kist leek op een grote vriezer en ik geloof dat deze ook wit was. Het was haar huis.
Ik was er erg van onder de indruk en het is me nog steeds niet gelukt om um te vinden. Vandaar deze desperate poging op GV. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je ook nog hoe het lied ging en wat voor soort muziek het is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb um inmiddels gevonden, thnx!

Het beste antwoord

Between these walls van Junkie XL featuring Anouk?
Je beschrijving klinkt zoals ik me die video herinner. Prachtige video, en prachtig nummer....
Ik kan 'm niet vinden op youtube, dus kan 'm je helaas niet laten zien of controleren of het klopt. Wel een akoestische versie van het nummer, je kan luisteren of die je bekend voorkomt of niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Gevonden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent geweldig!!!!! heb de video hier gevonden http://www.music.com/video/junkiexl/between-these-walls--featuring-anouk---album-version-/A10302B0000398291F