Hoe heet dit liedje? Was op MTV.

In de videoclip zag je paar mannen op een rij lopen, met een felle wind tegen zich. Daarna zoemde ze in op het hoofd van iemand met zwart haar dat door de wind omhoog ging.
Een van de mannen die in die rij liep had volgens mij zo'n jasje (denim) van spijkerstof.

Het was volgens mij geen rock, maar ook weer geen pop.

Was gister o.i.d op MTV.

Ging volgens mij over een vriendinnetje van een van hun of deels over liefde, dit weet ik niet zeker meer.

Kan iemand me op weg helpen of vertellen hoe dit liedje heet? Ben zeer benieuwd aangezien het wel goed klonk.

Bij voorbaat dank!

Toegevoegd na 16 uur:
Ze liepen buiten, op een soort zandweg en daarnaast gras..

Toegevoegd na 5 dagen:
Toevallig stond ik 's nachts (heel vroeg in de ochtend) even op en deed tv aan, het liedje bleek: Mumford and Sons - Winter Winds

;) Bedankt voor de antwoorden

@ Moderatie: Graag niet deze vraag (Weer) verwijderen omdat ik het antwoord al zelf gemeld had, iemand anders kan er nog iets aan hebben lijkt mij..

Groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga je op weg helpen: http://www.mtvnetworks.nl/index.php?article/1267_MTV_Playlist Bronnen:
- http://www.mtvnetworks.nl/index.php?article/1267_MTV_Playlist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenstaand is toch echt een antwoord op "Kan iemand me op weg helpen of vertellen hoe dit liedje heet?" Rare gang van zaken
http://www.goeievraag.nl/vraag/gestelde-vraag-antwoorden.111101#584423
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! eens kijken:)

Het beste antwoord

I can't dance - Genesis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar dit is niet het nummer wat ik zocht..
Toch bedankt voor het meedenken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het het enige antwoord is;)