Hoe heet dit liedje?

Ik was vanochtend in de auto en luisterde naar de radio, rond 9:30 of zo rond die tijd. Ik luisterde naar de vara(radio 1).

Nu kwam er een liedje voorbij dat in het engels en het frans werd gezongen. Het liedje heet iets van(in spreektaal, weet niet hoe je het schrijft): les amour la chiek. En het was van Babette(of iets in die richting). Het werd ook nog gezongen door een man(een duet dus).

Na dit nummer werd er gelijk een interview gehouden met een man over bronsroof.

Heeft iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn antwoord is een vraag: mooie tekst op je tegel! Waar te halen?

Het beste antwoord

Les Amouratiques van Babet

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik vind dit een erg leuke versie, op Youtube is de officiële versie te vinden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeeej, dit is hem!!! Dank je dank je, ik werd er vanochtend zo vrolijk van. :)

Andere antwoorden (1)

Op de onderstaande link kun je radio 1 terug luisteren. Ik heb zelf niet echt zin om het hele programma te volgen, maar je kunt het er waarschijnlijk wel weer terug vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://player.omroep.nl/?aflID=11757132
Rond 1:03:00