In welke liedjes (op youtube bv) wordt er bekende liedjes gemixed ?

electro,house,pop
Waar vind ik voorbeelden van zulke liedjes op Youtube?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel gemixed en met een beat onder.
http://www.youtube.com/watch?v=HkbQcU_7P2Q

soortgelijk aan de link van hierboven, waar dus een beat onder staat en liedjes GEMIXED worden.

Waar vind ik zo nog filmpjes of liedjes op YOUTUBE die hetzelfde principe hebben? Zo'n liedjes hoor ik graag waar gemixed wordt met een beat onder.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wie de meeste voorbeelden kan geven op youtube van zulke liedjes, krijgt zeker de 10 punten!

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik doel dus liedjes waar een beat is en gezongen wordt, dus geen liedjes waar 3 zinnen wordt gezongen en de rest gebonk. Het scheelt me niet dat een zin 100x wordt herhaald in een liedje, als er maar wat in gezongen wordt met een beat in. Dus geen filmpjes met alleen "gebonk".

Toegevoegd na 7 minuten:
Geef dus als je wil filmpjes die aan die voorwaarden voldoen op YOUTUBE. (of uw ervaring)

Toegevoegd na 8 minuten:
EEN MOOI VOORBEELD IS DIT: een mix van een bestaand liedje verwerkt met een beat errond:

http://www.youtube.com/watch?v=HkbQcU_7P2Q

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Zoek op "2 many dj" en je krijgt alleen maar mixen van deze 2 belgische dj's!
Ze zijn gespecialiseerd in het aan elkaar en door elkaar draaien van nummers, en vullen zo hele cd's! Weet niet of dit is wat je zoekt maar hoop dat je dit leuk vind!!!