Is er een plaats waar je je gebruikte cd's in één keer kunt verkopen?

Zoals De Slegte dit doet bij boeken, zoek ik een winkel die een hele stapel cd's in één keer van me in wil kopen. Liefst omgeving a'dam/utrecht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
13.5K

Het beste antwoord

Je kunt je cd's verkopen bij Concerto, Utrechtsestraat 52 -60, 1017VP Amsterdam:

De inkoop van cd's, lp's en dvd's vindt elke dag plaats tussen 10.00 en 12.00 in de ochtend. Voor informatie bel: 020-6245467 Bij inkoop is legitimatie verplicht.

In Utrecht weet ik zo gauw geen adresje. Wel weet ik dat je on line je cd's kunt verkopen bij Bol.com. Zie voor meer info:
http://www.bol.com/nl/2ehands/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020097243cd4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er zijn genoeg tweedehands cd-winkels

bijvoorbeeld deze in Amsterdam

http://www.soundfountain.com/amb/recordshopnl.html

Mijn ervaring is dat bij dit soort winkels wel stapels cd-s van je overnemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me eigenijk niet erg verstandig als je de hele hap in 1 keer kwijt wilt raken dingen ze altijd af
het is langduriger maar kans is groter dat je per kleine partijen of per 1 meer kan vangen uiteindelijk
13 jaar geleden
Bij de vrijmarkt op koninginnedag kan je de doos verkopen aan een andere verkoper. Heb ik een keer met een doos video's gedaan. Ik was er vanaf en hij had mooie handelswaar om per stuk te verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht het zo zijn, dat het lastig is om zo'n stapel CD's te verkopen, dan zou je ook kunnen overwegen de hele boel af te geven bij de kringloopwinkel. CD's en boeken worden vrij aardig verkocht in de kringloop.

Het voordeel is dat je er niet mee hoeft te leuren, niet hoeft te onderhandelen, en dat je heel direct een goed doel steunt. Ook als je per se wat voor die CD's wilt hebben, kun je voor één keer een ander goed doel een jaartje overslaan. Dat is dan je winst; maar het mooiste is natuurlijk als je het allebei doet. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je een link naar heel wat winkels in grotere steden.