Ik zoek een oud dancenummer.

er komt niet veel tekst in voor, af en toe een vrouwenstem die "hey hey" of "yeah yeah" roept en dan heb je een deuntje met aardig hoge noten.
tu-tu-tu--tu-tu-tu <-- steeds zo'n idee minipauze na drie tu's zeg maar.
Het komt uit de jaren 90 volgens mij.

Toegevoegd na 3 uur:
Heelaas zit er nog niet bij:(
Ik word echt gek van het zoeken:P
bedankt voor de hulp iig.

Toegevoegd na 22 uur:
helaas nog niet.
Het is zo'n nummer dat je af en toe nog wel eens hoort langskomen in een disco ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas dat is hem niet, er zit veel minder tekst in het is bijna verwaarloosbaar en het deuntje is vele malen hoger.
toch bedankt=]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou bijna zeggen dat kid cudi - memories hier wel op lijkt, maar denk niet dat je die bedoelt...

Toegevoegd na 4 minuten:
@ hierbovenstaande
denk dat die gelijk heeft:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je misschien plaza met yo yo??

komt uit 89/90

Toegevoegd na 3 dagen:
Of bedoel je deze misschien?

Scoop-----drop it
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien "Blackbox" met "Strike it up"?
Lekker nummer trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat ik het goed heb, maar ik denk dat je 1984 van de Eurythmics bedoelt.

Het kan ook een ander nummer van de Eurythmics zijn van het zelfde album. Dat nummer heet doubleplusgood.

Groeten,

Richard