Wat is de perfect muziek onder een filmpje van vallende mensen?

Gisteren zijn we wezen flowboarden en heb zojuist alle val momenten gemonteerd, maar zoek een bijpassende MP3. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Status Quo : Falling in falling out
Van Halen : Jump
Faith no more : Falling in pieces
Steppenwolf : Born to be wild

I believe I can fly
Wild Thing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gekozen voor "Van Halen : Jump" hest paste gewoon goed bij het beeld materiaal.

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat deze wel toepasselijk is:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Domino Dancing van The Pet Shop Boys
(Watch them all fall down)

Toegevoegd na 1 minuut:
Free Fallin' van Tom Petty
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Falling van Alicia Keys
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat deze wel moet kunnen

Echt een te gek nummer ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herman van Veen met "opzij, opzij, opzij" lijkt me ook wel toepasselijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
It's raining men :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dat de mensen een beetje teveel naar het onderwerp kijken, en de tekst. Het lijkt mij beter om je gevoel te volgen. Ik vind Bliss van Muse wel toepasselijk (in de clip valt hij dan wel -___- maar je hebt ook echt dat gevoel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er helemaal aan wat voor sfeer je wilt creeren. Muziek bepaald een boel in een moment of film. Wil je het op snelheid hebben, wil je een sirene sfeer geven.