Wat zijn goeie SF-thriller films ?

Toegevoegd na 12 minuten:
Graag films na 2000

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je .. +1
goeie vraag

Het beste antwoord

I am legend is ook een goede scifi thriller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken ik nog niet en lijkt me een goeie film +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb ik een goede tip voor jou, as maandag 20 september is hij te zien op Veronica om 20.30 u.
Je moet natuurlijk die ergerlijke reclames tussendoor wel voor lief nemen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga ik die zeker kijken, bedankt voor je tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat mij het weten wat je vd film vond :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd mooie, ingenieuze en spannende film +

Andere antwoorden (12)

Invasion of the body snatchers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze zowiezo,met donald shutherland.+1
Het ligt er een beetje aan wat je onder thrillers verstaat, maar hier heb je in elk geval al een paar spannende met een goed verhaal.

Twelve Monkeys
Minority report
The Matrix
Solaris
Inception (heb ik zelf nog niet gezien maar schijnt goed denkwerk te bevatten)

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens mij zijn ze allemaal van rond of na 2000.

Toegevoegd na 16 uur:
O en dan vergeet ik nog de leukste, spannendste, gekste, mooiste sf-film aller tijden: The Fifth Element! Ook met Bruce Willis, net als Twelve Monkeys, maar toch helemaal anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paar die ik nog niet gezien heb +
Jan Doense
vertoont films in de genres ... science-fiction , anime en thriller . ... Schokkend Nieuws , een filmblad voor liefhebbers van horror, SF, fantasy en cult. ... 3 kB (373 woorden) - 13 mrt 2010 17:02
Species (film)
Species is een Amerikaanse sciencefiction film uit 1995 onder regie van Roger ... Hiervoor maakte hij films als de thriller No Way Out , de ... 2 kB (251 woorden) - 7 jun 2009 21:04
Gerhard Hormann
Een jaar later verscheen De Plaag, een futuristische SF-thriller die ... De film Stille Nacht vertoont zoveel opvallende overeenkomsten met de ... 3 kB (489 woorden) - 3 sep 2010 11:42
Total Recall
1 juni 1990 | genre actie /SF /thriller /Tech noir | lengte 113 ... Total Recall is een Amerikaanse film van regisseur Paul Verhoeven . ... 3 kB (246 woorden) - 11 jul 2010 20:42
Ron Silver
In de thriller Live Wire (1992) speelde hij eveneens een der hoofdrollen met Pierce Brosnan , in de SF-thriller ... Werken: Film. Word of Honor ... 3 kB (408 woorden) - 18 jul 2010 14:28
Guido Eekhaut
In 2005 de SF-thriller Zombiewereld. ... Voor uitgeverij Manteau schrijft hij vanaf voorjaar 2010 de boeken bij de film Wolf en de tv-serie ... 4 kB

Toegevoegd na 1 minuut:
op wiki vind je een hele lijst van goede films
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grootste deel van wat je hier copy-paste zijn boeken en tijdschriften. Ik zal Guido trouwens de groeten doen als je dat leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waardevol +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie is guido?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriend van stippel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Guido Eekhout, een Vlaamse schrijver, die jij hier copypaste. Wil je nu zeggen dat je niet weet wat je in je eigen antwoorden zet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ohh hij ... ja doe m de groeten ..
zeg dat ik hem binnenkort weer eens bel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pwnd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Guido Eekhaut. Wel 2 films gevonden die ik nog niet kende hoor :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PWND??????
gaan we schelden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas maar op! Dadelijk ontstaat er nog een nieuwe vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PWND is toch geen schelden XD
The thing !!!

Een film uit 1978 ofzo maar laat je niet foppen het blijft een spannende film.
Met kurt Russell in z'n jonge jaren.
Ik stelde deze film laatst voor aan een paar jongen gasten die uiteraard allemaal begonnen te lachen maar toen ze de film bekenken hadden raakte ze er niet over uitgepraat !
Misschien ke je hem al maar anders zeker het kijken waard !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moon, heb ik laatst gezien, erg mooi.
12 Monkeys (voor 2000)
Brazil (oude film uit 1985, en niet echt thriller, maar een aanrader als SF-film)
Pandorum
Kimath
13 jaar geleden
Resident evil afterlife.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, dat Bushokje;

Sorry, wél van voor 2000, maar een prachtige en sfeervolle SF-thriller is Blade Runner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Planet of the apes.
Er zijn er 4 van gemaakt.
En in 2001 opnieuw verfilmd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel eng / donker , maar ook heel speciaal :

" Event Horizon " uit omstreeks 1997 . met Lawrence Fishburne.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is echt een akelige film ja!
Deze is heel leuk:
Serenity 2005
http://www.imdb.com/title/tt0379786/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sunshine, goeie film van Danny Boyle (Trainspotting), over een groep mensen (Icarus-project) die reis naar de zon moeten maken om de wereld te redden. Zit mooi in elkaar, en indrukwekkend einde (our purpose, to create a star within a star)