hoe heet de film waarin ze bij het aanrijden van mensen etc bonuspunten krijgen?

niet mijn soort film maar mijn vriend wil graag weten hoe hij heet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (6)

Bij het spelletje need for speed krijg je punten voor aanrijdingen, maar weet niet of dit bedoelt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat is een film ; ik heb hem ooit in het buurthuis gezien toen ik er nog veeeeel te jong voor was, (dertien ofzo ) dus dat moet een aantal jaartjes geleden zijn......rond 1980 ??
Maar hoe die heette ?? Al sla je me dóód ! Maar hij is wel blijven hangen, want we zeggen nog steeds wel eens voor de gein : ha, kinderwagen, 100 punten ; bejaarde, 80 punten, rolstoel, 250 punten etc. Heel kinderachtig, ik weet het, en het was echt ene waardeloze film. Wei weet schiet de naam me nog te binnen.

Toegevoegd na 19 seconden:
Oeps.....dat was (althans voorlopig) een reactie.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zit te denken aan Canonball Run, maar volgens mij was die wel braver dan dit......

Toegevoegd na 5 minuten:
Hij is wel uit dezelfde tijd, want ik heb dezelfde dag in het zelfde buurthuis Vrijdag de 13e gezien (nog niet op video verschenen indertijd;-) ) .

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik weet het alweer ; het was deathrade 2000 ; ik herken de kop van David Carradine. Smakeloze film ; kweenie of je er nog aan kunt komen zelfs. Dateert al van 1975 zie ik hier.

Toegevoegd na 7 minuten:
EN een gratis typefout erbij ; moet zijn DEATHRACE 2000 .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Carmageddon!!

Toegevoegd na 1 minuut:
oh film! Death race met Jason Statham
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De oude film was death race 2000 maar er is een remake van, en dat is death race 2008

Toegevoegd na 52 seconden:
http://www.movie2movie.nl/r77143-Recensie-Death-Race.html
13 jaar geleden
of bedoel je dat spelletje van 10 jaar geleden ofzo. dat heette GTA, afkorting voor grand theft auto ofzoiets..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De originele film heet Death Race 2000 en kwam uit in 1975. De remake is uit 2008 en heet Death Race hier en Death Racers in Amerika. Allebei hilarische films, vooral als ze extra punten krijgen voor gehandicapten, kinderen, negers en bejaarden. Zo stom dat mensen dat serieus nemen en zich dan beledig voelen. In Amerika kwam er dan ook veel kritiek en de remake is volgens mij zelfs genomineerd voor een Razzie.