Kan iemand mij iets adviseren in deze film trant?

als jullie denken aan de volgende films:

1: the breakfast club
2: the principal
3: Dangerous Minds
4: dances with wolves
5: notebook

welke hoort er dan zeer zeker tussen?

Ik hou van een film waarin wat gebeurd, en waarin een band ontstaat vanaf een punt a tot z..
Of over een ongewaardeerde groep mensen (negers ofzo) die doe bepaalde ontwikkelingen een draai gevonden hebben..
een film met een happy ending... maar het moet dus een goeie film zijn.. een film waarin de zwakke het kunnen overwinnen...
het mag in alle categorieën zijn.. zoals SF, Oorlog, Drama,
maar geen horror, humor, thriller...

BEDANKT

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Iets ouder maar een meesterwerk "Soylent Green"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die films zijn ZO verschillend, dat zo ongeveer ALLES er in past. Althans, alle goede films met een goed verhaal. En dat zijn er eigenlijk al teveel om op te noemen, al zijn er uiteraard puntje bij paaltje meer slechte films gemaakt dan goede.
Gewoon lekker veel films blijven kijken dus, dan komen er vanzelf nieuwe titels binnenrollen. Wel jammer dat je jezelf thrillers en horror ontzegd ; ook in die categorie zijn namelijk uitstekende verhalen verteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Green Mile
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar aanleiding van dit:

"Ik hou van een film waarin wat gebeurd, en waarin een band ontstaat vanaf een punt a tot z..
Of over een ongewaardeerde groep mensen (negers ofzo) die doe bepaalde ontwikkelingen een draai gevonden hebben.."

adviseer ik jou om zeker eens te kijken naar Men of Honor! Ik heb deze film laatst ook aanbevolen op een vraag maar het past perfect in jou omschrijving! Echt een goede film!