Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verloopt een kennismakingsgesprek bij een casting voor een tv programma?

Binnenkort moet ik op casting voor een kennismaking. Ik ben al door de online vragenlijsten en ben nu uitgenodigd. Natuurlijk zou ik heel graag deelnemen aan dat (reality) televisie programma. Weet iemand wat zoal de vragen zijn dat ik zou kunnen verwachten?

een jaar geleden
1.5K
Ritsuka
een jaar geleden
Dat verschilt per programma waar je aan mee doet
Antoni
een jaar geleden
@Louiseke, de basis voor de leden van de andere partij voor het gesprek wordt gevormd door jouw antwoorden op de online vragenlijsten. De kans is dus groot dat ze daarop dóórgaan. Ze zouden dus extra uitleg of voorbeelden kunnen vragen bij de door jou gegeven antwoorden. 'Je noemt jezelf extravert. Waar blijkt dat uit?', en zo voort. Overigens kan je het beste bij de organisatie zelf informeren wat je precies kan verwachten. In de contactgegevens staan vast wel gegevens van iemand aan wie je meer informatie kan vragen.
Louiseke
een jaar geleden
Het is een programma zoals je Hunted en Jachtseizoen hebt (voor de zekerheid zeg ik best niet welk programma)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een kennismakingsgesprek bij een casting voor een tv programma begint meestal met een korte introductie van de kandidaat. Vervolgens worden er vragen gesteld over de kandidaat, zoals over zijn of haar ervaringen, interesses en motivatie. De kandidaat krijgt ook de kans om zichzelf te presenteren en te laten zien wat hij of zij kan. Aan het einde van het gesprek wordt er meestal een korte test gedaan om te zien of de kandidaat geschikt is voor het programma.
(Lees meer...)
9 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding