Wat zijn leuke films voor een klassenfeest?

Als afsluiting voor een tuinfeestje wat ik wil gaan houden. De gemiddelde leeftijd is ongeveer 15 jaar, het is een gemengde klas van jongens en meisjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

I'm legend (leuk voor meisjes EN jongens)
Hancock (grappig en actie, wel leuk ik heb deze ook gekeken met mijn klas en iedereen vond het leuk)

Geen Nederlandse films!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad films die leuk zijn voor een hele klas, dankje!

Andere antwoorden (14)

Forest gump(hij is zo goed en ontroerend!)

Paranormal activity(eng!!!)

Meet the fockers(Humor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Save THE last dance
step up 1&2
bring it on
scarface
mean girls
LEUK
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 vooral de laatste!
Nee, ik heb geen antwoord voor je. 15 Jaar is voor mij ( zelf of moeder) te lang geleden of (oma..) te ver vooruit!
Maar...ik heb een anekdote.
Ooit werd een van mijn zonen 15.
Hij vierde zijn feestje in het weekend, maar op de dag zelf mochten zijn goeie vriend(inn)en komen.
Ik had toen een full-time baan (net als zijn vader) dus had ik chips, frisdrankjes, hapjes, snoep, en nog veel meer gezelligs klaar gezet!Een enorme schaal vol heerlijkheden bleek onaangetast.
Tegen half zes kwamen mijn man en ik (we waren die dag toevallig tegelijk~: zelfde auto, zelfde baan bij dezelfde school...) thuis en alles lag nog op het aanrecht. Het was muisstil.
Raar.
Ook de andere kinderen waren er niet.
We slopen de trap op. (stil)
Klopten op de deur van de jarige.
De deur ging open..en daar zagen we pakweg 12 gezichten (ook die van onze andere kin deren) verstoord, betrapt en/of beschaamd.
Wat was er toch?

Mijn jongste kind, toen 11, vertelde het.
Een van de vriendjes had de film Faces of death meegenomen. Daar worden diverse gezichten des doods vertoond, en geloof me, niet op een vrolijkmakende manier.
Op de pc van mijn kind is dit aan de gastjes vertoond.
En de beelden bleken zo gruwelijk, dat niemand van de aanwezigen nog worstjes, kaas, sate, chips of andere lekkernijtjes door het strotje kon krijgen.

Goedkoop was het wel..maar leuk? Nee.
Dus tip: niet die filmpjes!!!! (er zijn er 2)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet The Breakfast CLub kijken, die is echt super leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter zou zeggen: Cruel Intentions (de 1e uit 1999)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de American Pie films, lachen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat te denken van THE WAVE !!
Erg boeiend en een fantastisch slot.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij speelt Robin Williams de hoofdrol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bounty hunter met gerard butchler en jennifer aniston
of killers met ashoton kutcher
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dumb & Dumber
13 jaar geleden
don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood.

Ik weet het ontzettend lange titel..
Dit is de meest grappige film die ik ooooooit heb gezien, zeker een aanrader! Je gaat echt kapot!
kijk bij de link voor een trailer van de film :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scary Movie, altijd leuk om te kijken! Of anders de film waarop deze eigenlijk gebaseerd is: Scream.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Catch me if you can is een hele leuke film
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies een echte foute retro film, bijvoorbeeld 'De Lift', deze hoor heel eng te zijn, maar is ontzettend komisch.