In de film Sausage Party is er dit ding wat lijkt op een ik weet niet. Wat is het?

dit ding is genoemd een douche en het lijkt op een ik weet niet eens wat het is.
het wordt de hoofdvijand onder de winkelartikelen; de hoofdrolspelers en
voornamelijk van een van de ontsnapte worstjes. het drinkt kersensap en
alcochol etc en wordt sterker. ook wordt er een toespeling gemaakt over
dit ding wat door een vrouw wordt gekocht en haar ´geslachtsdeel´ ?
wat is dit ding
(ik heb de film in engels gezien zonder ondertiteling en kan op google niks
vinden over de werkelijke toepassing of vertaling behalve een scheldwoord
voor iemand (idioot/kwal etc))

Weet jij het antwoord?

/2500

Om te beginnen: De film Sausage Party is, hoewel het een tekenfilm is, geen kinderfilm. Het is een film voor volwassenen met voortdurend seksueel getinte en soms ongepaste grappen. Het karakter 'Douche' is gebaseerd op een hulpmiddel voor het nemen van een vaginale douche. Op https://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginale_douche vind je een foto van zo'n hulpmiddel. Overigens is daar vermeld dat een vaginale douche zelden nodig is bij een vrouw: het gebruiken ervan kan zelfs averechts werken. Hoe je het zou moeten gebruiken? In het dikke gedeelte, het reservoir, zou je water en/of een reinigend middel moeten doen. Het dunne gedeelte zou je moeten inbrengen in de vagina. Als daarna wordt geknepen in het reservoir wordt de vloeistof in de vagina ingespoten en verspreid. In het Engels is een 'douche' ook een onaangenaam, irritant, pesterig type. Aan deze betekenis van het woord beantwoordt het karakter in de film ook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100