In de film Sausage Party is er dit ding wat lijkt op een ik weet niet. Wat is het?

dit ding is genoemd een douche en het lijkt op een ik weet niet eens wat het is.
het wordt de hoofdvijand onder de winkelartikelen; de hoofdrolspelers en
voornamelijk van een van de ontsnapte worstjes. het drinkt kersensap en
alcochol etc en wordt sterker. ook wordt er een toespeling gemaakt over
dit ding wat door een vrouw wordt gekocht en haar ´geslachtsdeel´ ?
wat is dit ding
(ik heb de film in engels gezien zonder ondertiteling en kan op google niks
vinden over de werkelijke toepassing of vertaling behalve een scheldwoord
voor iemand (idioot/kwal etc))

3.6K
Amadea
3 jaar geleden
Waar verwijst "dit" naar, kun je een foto of link toevoegen?
SingingCoyote13
3 jaar geleden
@amadea , @antoni heeft onder al de vraag beantwoord het is dat character met het cartoongezichtje wat hij als plaatje bijgevoegd heeft.