Herkent iemand deze film over tienermoeders/klooster/lesbiennes?

Het verhaal speelt zich af in een klooster waar minderjarige zwangere meisjes die naartoe gestuurd worden om heropgevoed te worden. Ze moeten met zusters leven en hebben geen contact meer met de buitenwereld, ze ontdekken ook allerlei geheimen over het klooster als ik me goed herinner. Na een tijd worden de meisjes ook lesbisch en beginnen ze gevoelens voor elkaar te krijgen etc maar als de zusters dat ontdekken worden ze gestraft... was een heel aangrijpende trailer en ik wil hel graag zien maar kan niet op de naam komen. De titel had iets te maken met spinnen/spinnenweb?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
Antoni
3 jaar geleden
Uit welk jaar is de film, denk je? Is het een Amerikaanse film, een Nederlandse, of uit nog een ander land? Spelen er bekende actrices/acteurs in de film mee? Welke?

Antwoorden (2)

The Magdalena sisters komt redelijk in de buurt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Graag een verwijzing / bron.
Dit antwoord zonder omschrijving is te kort.
Ja. Dat betreft "Little black spiders", een Belgische film uit 2012 van regisseuse Patrice Toye. Een fictief verhaal, gebaseerd op waargebeurde feiten die zich in de jaren '70 afspeelden
Amadea