Omdat er vraag naar was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er bakken met geld mee te verdienen zijn, hoeveel mensen zijn er wel niet nieuwsgierig en willen een kaartje kopen?

en buiten dat, het is natuurlijk ook een prachtig verhaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er een markt voor is.
rose
13 jaar geleden
Puur commercieel belang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gebeurt de laatste tijd wel meer dat er van vroegere (oude ) serie's een film wordt gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan Floris, Y spy, Miami Vice etc.etc.
En er wordt geld mee verdiend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er op het moment eigenlijk niet zo veel te bedenken valt voor filmmakers : na de rampenfilms, de Harry Potter-klonen en Avatar wordt óf naar een succesvol toneelstuk/musical gegrepen (Mama Mia), óf naar een succesvolle serie, die 'op te leuken' valt : en na Charlie's Angels is nu de 'A-team' aan de beurt...
Binnenkort misschien de Huxtables in een nieuw jasje, of de Hulk, of de 6-million-dollar-man....
Van Black Beauty, Lassie en Flipper zijn tenslotte óók al 'tig' versies.
Alleen van de Golden Girls zullen ze hoop ik afblijven : dat is perfect zoals het is.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alle succesvolle series worden verfilmd.
Zie het als een toegift voor de fans. Bovendien valt er nog veel geld mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er geld te verdienen is aan mid-dertigers die opgegroeid zijn met the A-team. Tevens brengt het de 'wat oudere' bioscoop bezoekers weer eens de bios in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat The A-team een veel bekeken serie was en nog steeds is. Dus film makers dachten hiermee veel bezoekers te trekken.