Weet iemand de naam van een film over een echtpaar dat een jongen wil adopteren?

Een echtpaar wilt een jongen adopteren en komen erachter dat hij ook een oudere zus heeft. Vervolgens nemen ze de zus van de jongen ook mee. Ze komen aan bij het huis wat ergens boven op een berg staat. Vervolgens vind de zus iets opmerkelijks en probeert ze alles eraan te doen om te vluchten met haar broertje. Op een gegeven moment slaapt ze in de kelder. Ze probeert het iemand van de politie ofzo die langskwam te vertellen en kijken in de kelder en heeft die stiefmoeder het snel weggeborgen. Opeens pakt ze de auto sleutels van een rode auto en rent daar heen met haar broertje. Dan ziet ze de stiefmoeder aankomen en ruimt ze alles snel op en rent naar binnen. Dan staat plots de moeder achter haar.

Het is een Amerikaanse film die ik niet heb kunnen afkijken. Dit is zo 'n 14 jaar geleden geweest en sindsdien nooit meer gevonden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
Antoni
4 jaar geleden
Is het antwoord van @Amadea, "The glass house", de film die je zoekt?
Amadea
4 jaar geleden
Het uitblijven van een notificatie zal de reden zijn dat vraagsteller niet reageert. Hoewel ik me kan voorstellen dat wanneer je al 14 jaar naar een titel op zoek bent en er dan op een vragensite naar informeert, je nieuwsgierig zult zijn of er al op gereageerd is en daar af en toe eens zult gaan kijken...

Antwoorden (1)

Dat zou wel eens "The glass house" uit 2001 kunnen zijn, een Amerikaanse psychologische thriller. Daarin komt een rode Ferrari Testarossa voor, die Ruby steelt om samen met Rhett te proberen te ontsnappen.
Amadea