Hoe heet de Nederlandse film, waarin enkele jongeren in een bloemenkas gaan wonen?

In de film gaan enkele jongeren (ik dacht een jongen en een meisje) in een bloemenkas samenwonen ivm problemen thuis. Het meisje is zwanger en aan het eind van de film bevalt ze van een kind.

4 jaar geleden
1.7K
Antoni
4 jaar geleden
Ik kan me een film herinneren met ongeveer dit verhaal, maar waarin ook de baas van het meisje verliefd op haar is en haar daarom lastigvalt, maar haar niet kan krijgen. Bedoel je die film?
Amadea
4 jaar geleden
Kan het Shocking Blue uit 2010 betreffen?

Antwoorden (1)

Ja, het is - zoals ik in een reactie al suggereerde - inderdaad Shocking Blue uit 2010. Want op https://www.nu.nl/filmrecensies/2310104/shocking-blue--mark-cloe.html staat dat Thomas en Manou in een van de kassen, tussen de kratten en bollen, een liefdesnestje bouwen. Ze willen een nieuw leven, als volwassenen, beginnen. En in de trailer is te zien hoe er een bank in de kas wordt binnengereden.
Amadea