Hoe heet een film over een man in een ruimte station die ontdekt dat hij een kloon is?

Ik herinner me een aantal flarden maar kan de film zelf niet vinden.

Het gaat over een object dat om de aarde draait met daarin slechts 2 (of 3) mensen. In elk geval een stel. Op een gegeven moment ontdekt de man dat de vrouw die bij hem is zijn vrouw helemaal niet is maar dat zij beiden toevallig een ongeluk? hebben overleefd en ook dat zij klonen zijn.

Hun taak is iets regelen/bewaken/oogsten op aarde die onbewoonbaar is.
Er wordt regelmatig contact opgenomen met ze.
Op aarde staan een soort torens?

Op een gegeven moment duikt ook een ruimteschip op? Hij weet een vrouw daaruit te redden.

De film is in elk geval ouder dan 1-2 jaar maar niet uit de jaren 80 denk ik

6 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een andere soortgelijke film is "Moon" (2009)
dudemeister
6 jaar geleden
nutteloos feit;
mijn rumtefilm tip
Interstellar

Het beste antwoord

Dat is de film Oblivion met Tom Cruise uit 2013: http://m.imdb.com/title/tt1483013/?ref=m_nv_sr_1

Ze zitten niet op een ruimtestation, maar wel in een ding in de lucht. Ze hebben een sector die ze moeten bewaken en waar ze grondstoffen verzamelen.
Er is een groot ruimteschip waar ze elke keer contact mee hebben.
Ritsuka
6 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Dat moet 'm zijn !
Summo
6 jaar geleden
ok die had ik gevonden in mijn speurtocht maar op basis van de tekst dacht ik dat het hem niet was, maar moet dus haast wel, ik ga wel de trailer kijken