Welke zombiefilm is echt een aanrader?

Ik wil graag een zombiefilm zien met veel spanning en veel vechten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Justin Bieber die zijn haar niet in model krijgt. Oeioeioei, wat was dat een enge film!

Antwoorden (11)

De engste die ik ken is evil dead.... kijken in je eentje als het donker is en dan met een goede geluidsinstelatie erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dawn of the dead is een hele spannende..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Night of the living dead. Beroemde zombiefilm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Resident Evil natuurlijk!

Toegevoegd na 33 seconden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_(film)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
28 Days Later (met snelle zombies)
Braindead (supergoor, humor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier eens kies er eentje uit. Ik vindt Night of the Living Dead (1968) heel heftige film...

http://www.zombierama.com/brainwaves/toptenlist.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dawn of the Dead is best sterk.

Zombieland is ook tof, alleen iets kleurrijker in verband met meer humor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
28 Days later en 28 Weeks later en Night of the livin dead. Dawn of the dead en Sean of the dead (deze laatste is een beetje comedy).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shaun of the dead .
Dawn of the Dead en de delen van Resident Evil zijn echte aanraders! Wil je griezelen met een lach? Tja, dan Evil Dead!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Grudge 1,2 en 3. Alleen ik weet niet zeker of je het meer een zombie of meer een geest moet noemen :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat graag wil moet je bij ons zijn, we hebben veel interesse in zombiefilms, een echte aanrader is bumba balou en zijn vriendjes op avontuur