Weten jullie hoe de film heet over buitenlandse bruiloft met veel muziek erin?

Ze gaan eerst voor een trouwerij vd nicht naar hun geboorteland en worden zelf ook gekoppeld, zoiets was her.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb het vermoeden dat je "De Toscaanse bruiloft" bedoelt.
7 jaar geleden
Misschien bedoel je: My big fat greek wedding.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Die had ik ook gevonden, maar daar betreft het de bruiloft van haar zus in plaats van haar nicht.
ik denk dat je misschien de film mama mia bedoeld?
Met liedjes van ABBA.