Is de film Sophie's Choice een bijzonder goede film ? ( Vanavond op Nederland 2 )

En zijn er mensen die de film al gezien hebben die hem aan- of afraden?

Ik houd van "diepe " films met psychologische ontwikkeling in de hoofd persoon.

Voor de goede orde : Ik heb hem dus nog NIET gezien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft Deze vraag heeft een commercieel doel of niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want hij is niet op een commercieële zender te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie net een dubbel wordt in mijn vraag staan, sorry voor die fout. Oke dan is het goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank jullie allemaal . Heb hem opgenomen en zal hem binnenkort bekijken !

Het beste antwoord

Ik vond het een hele mooie, indrukwekkende en aangrijpende film. Geen gemakkelijke film, maar een film die je heel erg raakt en niet snel zult vergeten. Prachtig acteerwerk van Meryl Streep.
Ik zou hem je dus absoluut aanraden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

7,6 op imdb, dat is vrij hoog

http://www.imdb.com/title/tt0084707/

81% op rotten tomatoes, dus ook positief

http://www.rottentomatoes.com/m/sophies_choice/

iig kijkbaar zonder in slaap te vallen dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de film zal zeker aan je eisen voldoen, een heftige film, maar zeker een aanrader!
13 jaar geleden
Het is een mooie, maar heftige film... je houdt er een aparte stmming aan over... ik heb 'm in de bios gezien, en was erg onder de indruk...op tv ook 2 x gezien...dan is ie iets minder heftig...maar ik ziu zeggen: kijk, en oordeel zelf...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De psychologische ontwikkeling van de hoofdpersoon is eigenlijk de 'hoofd-lijn' in Sophie's Choice.
Het is een erg indringende film, en de rol van Meryl Streep is geweldig.
Ik heb hem ook in de bios voor het eerst gezien, maar ik wil hem vandaag graag weer kijken : ik ben beslist veel scenes vergeten, door de jaren heen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig goede film, beslist kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open your mind en je zult genieten van deze film. Erg bijzonder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prachtige film.mooi verhaal,wat je niet snel zal vergeten nadat je t gezien hebt.deze wil je zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt ! ga ik doen ( ga ik niet doen *vergeten* )