Wat heeft in de Baantjer aflevering "De Cock en de kroongetuige" een in de toelichting omschreven voorval te maken met de moord of het ongeluk?

De kroongetuige verhuist tijdelijk om veiligheidsredenen naar een geheime plek. Op een gegeven moment meldt de politie dat de getuige weer terug is in haar huis om mensen te misleiden. 2 mannen vallen dat huis aan en worden ingerekend. Maar wat heeft dat met de moord of het ongeluk te maken?

8 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Die twee mannen moeten dus ingeseind zijn door degene(n) die de dood van Jan van der Ploeg op het geweten heeft (hebben). Er waren al drie verdachten: weduwe Sacha, familie-advocaat Dijs die een verhouding met haar heeft, en zoon Ronald die diepe wrok koestert. Wie van hen heeft de mannen afgestuurd op het huis waar de kroongetuige (die de acht alibi's van Sacha kan ontkrachten) werd vermoed te zijn?
Amadea