Wie kent er films die over politie gaan?

Zoiets als Police Academy.
Zijn er zo nog films waarmee je hard kunt lachen die over politie gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt wel erg graag lachen he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan daar mee lachen, niet alle series maar wel enkele van police academy. Ieder z'n smaak zeker... lol

Het beste antwoord

SWAT - The rookie - Men In Black 1+2 - Pride and Glory - Die Hard 1,2,3 en 4 - Cop and a half (COMEDY) - Leathal weapon 1,2,3 en 4 - Reservoir Dogs - Seven - Training Day - The untouchebles - Alle Stephen Segal Films - Chuck Norris - Jacky Chan -Jean Claude van Damme Etc Etc :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de naked gun reeks :)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijft goed +1
Rieneke1
14 jaar geleden
@ peter, ik heb m'n haar los gegooid, en doe gewoon ook eens gek ;)) @dank eef!
Ik vind Hot Fuzz zeker een leuke film en toevallig gaat de film ook nog over politieagenten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Miami Super Cops met Terence Hill & Bud Spencer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- police academy
- Miami vice
- Lethal weapon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De politie op je hielen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook de films met jackie chan.. waar hij de politie komt helpen in amerika zijn heel erg leuk en super leuke stunts.
rush hour 1 en 2.