Hoe heet de film waarin 2 mensen afspreken te trouwen als ze op een bepaalde leeftijd nog single zijn, en dan elkaar opzoeken en dat dan ook doen?

Over 2 mensen die in hun jongere jaren afspreken te trouwen als ze op bijv. 30 ouzo nog single zouden zijn en dat dan allebei blijken te zijn en dan elkaar opzoeken en trouwen. Romantische komedie.
Of heeft iemand een site waarop je makkelijk filmtitels kan vinden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K
Antoni
8 jaar geleden
Via deze website http://www.yihit.com/topics.php?id=106 kan je makkelijk filmtitels vinden. Helaas zie je oudste bericht het eerst; voor het nieuwste moet je naar de subpagina met het hoogste cijfer. Ook via de zoekpagina van deze website www.moviemeter.nl kan je films terugvinden.
Antoni
8 jaar geleden
http://www.moviemeter.nl/film/search is de zoekpagina van Moviemeter.nl.

Antwoorden (1)

Het is een vaak gebruikt thema, dus er zijn meer films mogelijk. Ik denk dat jij "My best friend's wedding" uit 1997 bedoelt.

Twee goede vrienden, Julianne (Julia Roberts) en Michael (Dermot Mulroney), hebben beloofd met elkaar te trouwen als ze niemand vinden voor hun 28e verjaardag. Maar enkele dagen voordat de belofte in vervulling gaat, staat Michael op het punt te trouwen. Het is pas dan dat Julianne zich realiseert dat ze van Michael houdt en ze gaat er alles doen om het huwelijk tegen te houden.
Amadea