Waar kan ik een bewegende logo laten maken voor mijn (film productie) bedrijf?

Ik ben pas met een film productie bedrijf gestart. Ik heb een bewegend logo nodig (een production logo). Weet u waar ik een mooi en pakkend logo kan laten maken?

Toegevoegd na 16 minuten:
Het is dus een logo voor tijdens credits!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een logo voor tijdens credits? Moet het een stukje film zijn?
Wat bedoel je precies. Kun je ons - leken - dat uitleggen?

Antwoorden (2)

Wat wonderlijk, als je een film productie bedrijf hebt, dat je dan niet weet hoe je bewegende beelden moet maken.....

Animated GIFs kun je zelf maken.
Bijvoorbeeld met Photoshop. Het zijn een aantal afbeeldingen (frames, foto's ) achter elkaar, opgeslagen als een gif bestand. Je kunt ook PNG afbeeldingen animeren of flash. Gif is het makkelijkste en wordt ondersteund door m.i. alle browsers.

Hier is een beschrijving, wat gebruik maakt van een gratis, freeware programma.

http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/wd/animatedgifs.php

Mensen die websites bouwen kunnen dat wel voor je doen.
Maar die zijn er zo veel dat ik die hier niet kan opsommen.
Kun je het beste even googlen met je eigen woonplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
" Wat wonderlijk, als je een film productie bedrijf hebt, dat je dan niet weet hoe je bewegende beelden moet maken….."
Hahahahaha... ;)
film productie is iets anders dan alleen bewegende beelden maken. Als je een logo wilt maken ben je al snel bezig met digitale bewerking, wanneer je een gewone film produceert ben je bezig met cellen. Cellen hoef je niet altijd digitaal te bewerken, je kan ze ook handmatig bewerken (denk bijv. aan frames knippen, cellen laten overlappen, etc.). Computer animatie is echter een heel andere tak van sport.

Bewegende logo: als je het in 3D wilt laten doen, kan je eens kijken bij de kunstacademie in rotterdam, daar heb je een 3D stroming, maar ook een film afdeling. Misschien dat iemand het daar tegen een kleine vergoeding wilt doen als klein project.