Wat kost 8 sec bioscoop reclame in een gemiddeld grote zaal?

Ik zou graag willen weten wat +/- 8 sec bioscoop reclame kost.
bij voorbaat bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (2)

Dat hangt van de bioscoop en de looptijd van de reclame af. Mijn eerste bron geeft de volgende prijsrange:

De prijs van een plaatsing van twee dia’s in alle zalen gedurende vier weken varieert van € 118 in Bergen op Zoom met één zaal tot €574 in “de Grand” in Amersfoort met 6 zalen.

Ik heb twee andere bedrijven toegevoegd waar je contact mee op zou kunnen nemen .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij kleinere rond de €300 hoe groter de zaal hoe duurder het vaak word